Skimmer en torsdag.

Februari visar sig från sin bästa sida, ett flertal soliga dagar har redan passerat! 
Likaså även idag, och inte nog med det så har vi äntligen(!) fått skåpluckan i köket fixad. Efter att ha saknat den sedan vi flyttade in, (för över tre månader sedan) känns faktiskt något så litet som en skåplucka mycket välkomnande. 
 
 
Det allra bästa med denna dag är dock inte luckan. Vi sätter lite extra skimmer på dagen eftersom vi redan idag fått tillbringa sju månader med vår lilla pojke. Min älskade lilla prick!
 
 
 
                               
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elliines

Här på sidan blandar jag bilder och text om vartannat, mina tankar, upplevelser och funderingar. Kan vara så smått som en vardaglig glänsande stund till bildserier från resor eller bara från en fotostund. Det startade som en avskrivningssida för mig själv, som sedan på något vis fick rötter till familjens och vänners datorer.. Inspirationsflöde är nyckelordet för det som kommit upp här. Trevlig läsning!

RSS 2.0