Vintriga dagar

Massvis med snö har kommit och det känns verkligen som en riktig vinter.
Massvis med flingor som irrar omkring i blåsten utanför.
Känsla av mäktighet då de ihärdigt faller och man ser den vita marken höja sig, och trädens decimetertjocka, snöklädda grenar häva sig neråt.
Då Seb åkte upp till fjällen, tog jag med mig oss andra ut till landet för att tillbringa några dagar här. Vilket var en bra ide, då vi hunnit med både det ena och det andra. Jag har till och med tagit mig tid att vända upp första sidan i boken som jag haft väntandes ett tag nu!:)
Pulkan packade vi med och trotsade de ivriga snöflingorna. Den lille tyckte det var riktigt roande och stördes inte alls av vind eller snö, det var som gjort för honom. Extra roligt blev det då Dexter kom springandes fram och tillbaka, då kiknade han av skratt!:)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elliines

Här på sidan blandar jag bilder och text om vartannat, mina tankar, upplevelser och funderingar. Kan vara så smått som en vardaglig glänsande stund till bildserier från resor eller bara från en fotostund. Det startade som en avskrivningssida för mig själv, som sedan på något vis fick rötter till familjens och vänners datorer.. Inspirationsflöde är nyckelordet för det som kommit upp här. Trevlig läsning!

RSS 2.0